Arbetet forsätter

Ämnet blev godkänt av läraren i tisdags och nu har jag börjat samla ihop information till webbsidan och börjar justera hur jag vill att hemsidan ska se ut.

Jag har valt att arbeta på sidan wix.com för att skapa webbplatsen.
Jag har valt att behandla ämnet stress. Det är väldigt vanligt idag att man känner sig stressad och som student tycker jag att man upplever detta ofta. Det har blivit vanligare att "gå in i väggen" och därför vill jag uppmärksamma stress.
När man sedan kommer ut i arbetslivet kanske man upplever en annan stress än som student, vilket jag också vill lyfta fram på min webbplats, vad man kan göra åt det och varför det uppkommer med mera.
Syftet med webbplatsen är alltså att att man ska finna lättförståelig information om vad stress är, dess behandling och dess orsak.



Kommentarer


Lämna ett avtryck i bloggen här!:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

chrisses.blogg.se

En blogg som kommer att besrkvia arbetsprocessen med att göra en webbsida.

RSS 2.0