Källor till webbsidan

I mitt arbete med webbsidan har jag varit tvungen att utgå från olika källor för att få ihop bra material till sidan.
Jag har än så länge valt dessa sidor:
 

 

Webbsidan kommer nog bli större än jag tänkt,  det känns som att det är så mycket man vill ha med i ämnet. 
Har försökt att ha med källor som är vanliga men även källor som jag kan tycka är intressanta eller har med information som känns relevant i ämnet. Det kommer kanske komma till andra sidor som jag använder mig av, eller kanske kommer vissa sidor att tas bort. För jag är ju trots allt inte klar med webbsidan ännu. Får uppdatera denna listan efterhand. 


Kommentarer


Lämna ett avtryck i bloggen här!:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

chrisses.blogg.se

En blogg som kommer att besrkvia arbetsprocessen med att göra en webbsida.

RSS 2.0