Ser en början till en färdig webbsida

Nu är all fakta inlagd. Ska läsa igenom allt minst två gånger och redigera eventuella fel. Källor ska in och länkas och dessutom ska jag försöka lägga in fler bilder. Det har hänt något med "add picture" knappen och jag vet inte vad. Den är borta! Riktigt irriterande. Har ändå en del bilder så kanske räcker de ändå om jag inte lyckas hitta varför knappen är borta...

Har i alla fall två videoklipp på sidan och det känns bra och relevanta till sidan. Så det inte bara blir massa text att läsa, det är inte så roligt kanske....
 
Måste se om man kan hitta någonstans där man kan ändra webbsidans namn. Stod när man började redigera att man kunde det så hoppas att jag kan hitta det igen. :)



Kommentarer


Lämna ett avtryck i bloggen här!:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

chrisses.blogg.se

En blogg som kommer att besrkvia arbetsprocessen med att göra en webbsida.

RSS 2.0